بیماری زونا تا چند روز در بدن میماند No Further a Mystery

Wiki Article

مصرف سیر-چای سبز و نعناع-عسل-روغن درخت چای-روغن بابونه-روغن گل راعی-روغن اکالیپتوس

بوتاکس معده چیست؟ چه اثراتی روی لاغری دارد؟ (تایید شده توسط پزشک)

اما اگر عوارض این بیماری در فرد شدید باشد، باید به پزشک مراجعه کند. به نظر شما علاوه بر موارد گفته شده در بالا، روش‌های دیگری برای درمان زونا وجود دارد؟ اگر روش دیگری را برای درمان این بیماری مناسب می‌دانید، حتماً به ما و خوانندگان این مطلب معرفی کنید.

● در موارد نادر، پزشک ممکن است نیاز به آزمایش نمونه‌ای از پوست یا مایع تاول‌ها داشته باشد. برای این کار از سواب استریل برای جمع آوری نمونه بافت یا مایع استفاده می‌کند.

ویروس زونا فقط تا زمانی فعال است که تاول برای اولین بار خشک می‌شود. به عبارت دیگر انتقال قبل از ایجاد تاول و بعد از تشکیل پوسته امکان‌پذیر نیست.

● داروهای ضدویروسی که زونا را درمان می‌کنند را می‌توان با خیال راحت در دوران بارداری استفاده کرد. آنتی هیستامین‌ها همچنین می‌توانند به کاهش خارش کمک کنند و استامینوفن می‌تواند درد را کاهش دهد.

اوافزود: «وقتی انواع الزامات غیرمنطقی را در شرایط اضطراری پیش می‌کشید... این سوال مطرح می‌شود، با توجه به تمام محدودیت‌هایی که در حال حاضر می‌بینیم، آیا این ادعای قابل پذیرش است که گرسنگی و قحطی به سلاحی در جنگ تبدیل شده یا می‌تواند به‌عنوان سلاحی استفاده شود یا نه.»

اما او همچنین گفت که هیچ طرفی در جنگ از مسئولیت در برابر اقدامات خود بری نیست، که این شامل تلاش برای ممانعت از کمک‌رسانی به مردم نیازمند غزه هم نیز می‌شود.

در برخی از موارد با استفاده از روش خانگی نمی‌توان بیماری زونا را درمان کرد.

● درمان خانگی می‌تواند به کاهش علائم زونا کمک کند. این درمان‌ها عبارتند از:

در حالت کلی درمان قطعی برای بیماری زونا وجود ندارد، اما درمان زونا پزشک با توجه به وضعیت بیمار و تشخیص خود روش‌هایی برای کاهش علائم و دوره عفونت برای بیمار تجویز می‌کند که در ادامه آن‌ها را معرفی می‌کنم.

فلسطینی‌ها برای گرفتن سهمی از کمک‌های هوایی گرفتاری‌های بسیاری دارند، برخی در دریا شنا می‌کنند تا به بسته‌های در دریا افتاده‌ برسند، اما غرق می‌شوند.

نیروی دریایی آمریکایی همچنین در حال اعزام یک ناوتیپ مهندسی به آن سوی اقیانوس اطلس است تا یک اسکله موقت برای کمک‌ها از طریق دریا بسازد.

کرم ضد زونا مانند کرم‌های آنتی‌هیستأمین و آنتی‌بیوتیک

Report this wiki page